CARDIO DANCE

  Kretnjama i kombinacijom različitih plesnih koraka kreiraju se jednostavne koreografije pri čemu se postiže više stupanj energetske potrošnje. U ovom treningu ćete se dobro oznojiti i pokrenuti većinu mišića u tijelu. Veseli i raznovrsni plesni pokreti kombiniraju se iz zumbe, latino aerobica, country plesnih pokreta, disco ere...
Trening koji se može svidjeti početnicima i naprednim vježbačima. Opustite se i rasplešite bez opterećenja da svaki korak mora biti savršeno izveden.
Za dušu i tijelo


CILJ TRENINGA: poboljšanje kondicije i snage mišića cora i donjeg dijela tijela, a raznovrsnim vježbama i kretnjama utječe se na pravilno držanje i fleksibilnost koštano-zglobnih struktura, stabilnost i ravnotežu cijelog tijela. Kontinuiranim kretnjama povećava se i energetska potrošnje čime se pomaže u održanju poželjne tjelesne težine.
INTENZITET TRENINGA: umjereni do viši intenzitet
SLOŽENOST KOREOGRAFIJE: jednostavne koreografije koje svi mogu pratiti
KOME JE NAMIJENJEN TRENING: svima - početnicima, ali i naprednijim vježbačima, a mogu vježbati i osobe s lakšim problemima bolnih leđa
STRUKTURA SATA: trening se uglavnom provodi u stojećem položaju korištenjem raznovrsnih plesnih koraka
Zagrijavanje cca. 5-10 min, glavni dio sata cca. 20 minuta, istezanje cca. 5 minuta
POTREBNI REKVIZITI: bez rekvizita. Potreban je ručnik i bočica s vodom


OSNOVNE INFORMACIJE O NAČINU ODRŽAVANJA TRENINGA

  • Treninge održavamo u realnom vremenu preko Zoom aplikacije. Kako preuzeti aplikaciju (ako trebate pomoć) možete pročitati ovdje

  • Trening počinje točno u navedeno vrijeme, a "puštanje" na trening počinje 5 minuta prije početka treninga

  • Trajanje jednog treninga je 35 minuta

  • Voljeli bismo da imate upaljenu kameru kako bismo mogli pratiti vaše vježbanje i po potrebi vas korigirali. Zvuk imate upaljen na početku i na kraju treninga, a za vrijeme trajanja treninga možete sami isključiti mikrofon ili to učini voditelj za sve prisutne

  • Vi birate koliko treninga u tjednu želite vježbati i koji su to treninzi

  • Treninzi se snimaju pa ćete, nakon što vam voditelj isključi mikrofon, trebati potvrditi da se slažete sa snimanjem. Na snimci se ne vidi i ne čuje nitko osim voditelja. Pristup snimci, za sve koji nisu stigli na trening, a platili su ga, može se zatražiti sljedeći dan. Snimke treninga mogu se pregledavati (i vježbati uz njih) do kraja tekućeg tjedna (do nedjelje u 23:59), nakon čega se snimke više nisu dostupne

  • Krajem tjedna ili najkasnije u ponedjeljak potrebno je izvršiti uplatu za željeni broj trening u nadolazećem tjednu ili javiti koje treninge u tom tjednu želite vježbati (za one koji plaćaju mjesečnu članarinu). Potvrdu o uplati i informaciju o treninzima koje želite vježbati pošaljete na naš e-mail: kintore@kintore.hr ili na WhatsApp 091/30 636 30, a mi vam povratno pošaljemo račun i linkove za odabrane treninge u tom tjednu

  • U opisu programa je navedeno s kojim rekvizitima se radi na satu pa bi bilo dobro da ih imate u pripremi

  • Ako imate nekih zdravstvenih problema konzultirajte se se svojim liječnikom.
    Vježbate na vlastitu odgovornost.




KONTAKT


mail
facebook instagram