PROGRAMI - GRUPNI ONLINE TRENING

Ako želite vježbati iz udobnosti vlastitog doma ciljane programe koji će djelovati na vašu cjelokupnu formu pri čemu ćete se i dobro zabavljati, uz stručne instruktore s dugogodišnjim iskustvom, pridružite nam se već danas. Svaki dan je najbolji dan za trening!
Nudimo vam online treninge preko Zoom aplikacije što će vam omogućiti vježbanje u realnom vremenu s voditeljima koji vas korigiraju, motiviraju i prate vaš napredak. Kako se pristupa i provodi online trening pročitajte ovdje
Možete odabrati između nekoliko različitih programa što prvenstveno ovisi o cilju koji želite postići, vježbačkom iskustvu i stanju treniranosti kao i vašem zdravstvenom statusu i vremneu koje možete odvojiti.
Svaki trening povećat će vašu razinu energije, pružiti zadovoljstvo vježbanja i poboljšati cjelokupno stanje organizma.
S povećanjem uspješno odrađenih treninga, povećat će se i vaša ovisnost o vježbanju.

KAKO ODABRATI PRAVI PROGRAM

Treninzi su koncipirani tako da se u jednom treningu fokusiramo na željeni cilj:
- vježbe za određeni dio tijela - noge, guza, trbuh...
- način i vrstu vježbanja - intervalni trening, pilates
- postizanje bolje forme: izdržljivost, snaga, fleksibilnost, ravnoteža, smanjenje masnog tkiva...

Svi treninzi planirani su tako da se mogu izvesti na malom prostoru, uzimajući u obzir specifičnosti treniranja u zgradi ne koristeći skokove ili poskoke koji mogu narušiti dobrosusjedske odnose.
Svatko može složiti svoj raspored i odabrati upravo one treninge u tjednu koji najbolje odgovaraju postizanju osobnog cilja.
Ako imate bilo kakvih zdravstvenih problema, bilo bi dobro da se posavjetujete sa svojim liječnikom.

PROGRAMI KOJE MOŽETE VJEŽBATI S NAMA

  BTLS - Bedra-Trbuh-Leđa-Stražnjica - 60 minuta trening
Program u kojem se ciljano djeluje na navedene mišićne skupine. Raznovrsne vježbe, rekviziti i kombinacije čine svaki trening drugačijim, a učinkovite vježbe i rezultati koje ćete primjetiti na sebi neće vam dati da prestanete. Bez koreograija, skokova i poskoka program namjenjen svima


  Cardio & Core Workout - 35 minuta trening
Ako volite kombinaciju različitih Lo impact koraka (bez trčanja, skokova i poskoka), dobro se oznojiti i korisiti bučice onda je ovo pravi program za vas. Trening je usmjeren na poboljšanje kondicije, učvršćivanje cora (mišića trbuha i donjeg dijela leđa) i mišića ruku, ramena i prsa. Jednostavne koreografije svi mogu pratiti

  Focus Noge & Guza - 35 minuta trening
Izvrstan program za sve koji žele ciljane vježbe za navedene mišićne skupine. Oblikujte mišiće nogu i stražnjice na jednostavan i zabavan način. Vježbe se izvode u stojećem stavu i na podu pri čemu se izvode raznovrsne vježbe kao što su čučnjevi, iskoraci, odmicanja, podizanja, primicanja nogu


  Focus Trbuh & Leđa - 35 minuta trening
Mišići trupa imaju veliku važnost u održanju zdravlja i smanjenju bolnih stanja u leđima iako nije zanemariva ni estetska komponenta lijepo oblikovanih i čvrstih mišića. Sat se provodi u uspravnom stavu i na podu pri čemu se jednostavnim vježbama ciljano djeluje na mišiće trbuha i leđa. Mogu se uključiti i osobe s lakšim stanjima bolnih leđa


     Interval Mix Workout - 35 minuta trening
Ovo je jedan od najboljih i najkompletnijih načina treniranja. Namjenjen je svima, omogućava razvoj sposobnosti potrebnih za optimalno funkcioniranje organizma korištenjem raznovrsnih, jednostavnih vježbi u intervalnom načinu rada (Tabata, HIIT..). Zabavno i učinkovito. Viši intenzitete vježbanja i viša energetska potrošnja


  Pilates - 60 minuta trening
Mirniji program koji aktivira muskulaturu cijelog tijela vježbama jačanja i istezanja s naglaskom na leđnu i trbušnu muskulturu. Istovremeno djeluje na fleksibilnost svih koštano-zglobnih struktura, pogodan je za osobe s lakšim bolovima u leđima, omogućava vježbanje prema osobnim mogućnostima


  TBT - Total Body Toning - 60 minuta trening
Intenzivniji program najsličniji kompletnom aerobnom treningu u dvorani. U 60 minuta napravite vježbe za mišiće cijelog tijela, poboljšajte izdržljivost, snagu, fleksibilnost, ravnotežu. Korištenjem Lo Impact koraka i kretnji uobličenih u jednu cjelinu uz upotrebu različitih rekvizita i sustava treninga svaki sat će biti drugačiji, zabavan i učinkovit. Preporuča se iskusnijim vježbačima



Cjelokupan raspored možete pogledati ovdje
Kako se jednostavno i lako spojiti na Zoom aplikaciju
Više o online treningu



KONTAKT


mail
facebook instagram