INTERVAL MIX WORKOUT



Intervalni način vježbanja je jedan od najboljih i najkompletnijih načina treniranja. Namjenjen je svima budući da se vježbe kao i način izvođenja i opterećenje mogu individualno dozirati, a omogućava razvoj sposobnosti potrebnih za optimalno funkcioniranje organizma. Provodi se izvođenjem raznovrsnih, jednostavnih vježbi u intervalnom načinu rada pri čemu se izmjenjuju intervali nižeg i višeg intenziteta rada. Najpoznatiji su Tabata, HIIT...Izvrstan za sve koji se vole dobro oznojiti i u kratkom vremenu odraditi vježbe za cijelo tijelo.


CILJ TRENINGA: poboljšanje izdržljivosti, snage mišića cijelog tijela, povećanje fleksibilnosti koštano-zglobnog sustava; poboljšanje stabilnosti i ravnoteže cijelog tijela, a zbog povećane energetske potrošnje učinkovito se pomaže u održanju poželjne tjelesne težine
INTENZITET TRENINGA: umjereni, viši do visoki intenzitet - ovisi o individualnom angažmanu vježbača/ice
SLOŽENOST KOREOGRAFIJE: bez koreografija
KOME JE NAMJENJEN TRENING: svima - početnicima i naprednijim vježbačima
STRUKTURA SATA: trening se provodi u uspravnom položaju i na prostirci u raznim pozicijama
Zagrijavanje cca. 5-10 min, ciljane vježbe za cijelo tijelo 15-20 minuta; istezanje i opuštanje cca. 5 minuta
POTREBNI REKVIZITI: bučice težine 1-2 kg ovisno o mogućnostima vježbača (može i nešto teže ako možete); prostirka (ili neka zamjena za nju); 2 krpice/stara ručnika/nešto što se dobro kliže po podu; zid ili neka čvrta ravna podloga širine cca. 70 cm; ručnik i bočica s vodom


OSNOVNE INFORMACIJE O NAČINU ODRŽAVANJA TRENINGA

  • Treninge održavamo u realnom vremenu preko Zoom aplikacije. Kako preuzeti aplikaciju (ako trebate pomoć) možete pročitati ovdje

  • Uplate možete izvršiti samo za jedan trening u tjednu, za više treninga ili za cijeli tjedan. Uvijek možete odustati i uvijek nam se možete pridružiti

  • Trening počinje točno u navedeno vrijeme, a "puštanje" na trening počinje 5 minuta prije početka treninga

  • Trajanje jednog treninga je 35 minuta

  • Voljeli bismo da imate upaljenu kameru kako bismo mogli pratiti vaše vježbanje i po potrebi vas korigirali. Zvuk imate upaljen na početku i na kraju treninga, a za vrijeme trajanja treninga možete sami isključiti mikrofon ili to učini voditelj za sve prisutne

  • Vi birate koliko treninga u tjednu želite vježbati i koji su to treninzi. Možete odabrati jedan trening u jednom danu ili više treninga ako želite vježbati malo više od 1 sata

  • Krajem tjedna ili najkasnije u ponedjeljak izvršite uplatu za željeni broj trening u nadolazećem tjednu
    Potvrdu o uplati i informaciju o treninzima koje želite vježbati pošaljete na naš e-mail ili na WhatsApp 091/30 636 30, a mi vam povratno pošaljemo račun i linkove za odabrane treninge u tom tjednu

  • U opisu programa je navedeno s kojim rekvizitima se radi na satu pa bi bilo dobro da ih imate u pripremi

  • Ako imate nekih zdravstvenih problema konzultirajte se se svojim liječnikom. Vježbate na vlastitu odgovornost.




KONTAKT


mail
facebook instagram